Om 3 dagar så!

Om 3 dagar så får jag äntligen träffa mitt <3 igen! Det var 6 år sedan vi sågs men aldrig har vi glömt varandra! Så nu har våra vägar möts igen och nu är det föralltid! Mitt <3 är ju såklart fjordhästen Sindarve Lukas (e: Hugo 179)! Vi har väl kännt varandra allt som allt 10-11 år nu tror jag! Jag började rida honom när han stod nere på ridskolan i Rimbo och sen hängde vi ihop ett bra tag, sen flyttade Teddy med ägare till en egen mysig gård i Småland men trots det stora avståndet så glömdes inte han bort utan jag for ner och hälsade på (Ok jag åkte ner för att fira Tina oc Peters, teddys ägares bröllop men såklart så bodde jag nästan i hagen med Teddy) Och nu massa år senare så ska han få flytta hem till mig igen! Mitt <3! Jag vill speciellt tacka Tina som litar blint på mig och som ger mig förtroendet att ta över Teddy igen och ha honom livet ut, denna blogg tillägnar jag dig Tina:)

Så denna blogg kommer då handla om min 17 åriga fjordings förändring från fet fjordor till den smidiga dressyrfjording han en gång i tiden var! Så hoppas ni kommer tycka om denna blogg och följa våran vardag.

MVH Veronica

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack snälla Veronica för de fina orden!! Jag rodnar. Jag VET att du aldrig skulle svika mitt förtroende jag ger dig för att ta hand om Teddy. För han ÄR en ovanlig häst! Och så är han så fin att se på.

Kram på dig, och snart kommer du och hälsar på och tar med honom. Det blir tomt, men jag vet att han får det bättre hos dig.

2010-07-05 @ 20:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0