Måndag, trött...

Jag har väl sovit sisådär 7 timmar på 4 dagar ungefär så jag är en annnnningen trött och förbannad. Jag hoppas det går över, fast det lär det inte göra eftersom jag ska åka till stallet och fixa staket:( Det är något som äe allvarligt fel med denna förbannade el till hagen! Vi sliter som djur och får brra el överallt men 3 dagar senare så finns det tydligen ingen el någonstans igen... Hur länge ska man orka?

Jag måste fixa elvajern i fårhagen då den hängde till marken i lördags. Jag satte upp den lite snabbt igen men idag måste jag fixa den mer ordentligt och sen ska jag bytta lite elband i valackhagen så får vi se om elen blir bättre... I dont think so.. Jag står fast vid att det är ett spöke som går runt och jävlas med oss här på gården!

Förövrigt har det försvunnit träns från stallet med:S 2st har blivit av med sina träns, helt galet! Hoppas dom kommer till rätta snart igen!

Idag vet jag inte vad jag och Teddy ska hitta på? Lite lösgörande på ridbanan kanske? Eller en powerskritt runda? Vad jag vet är iaf att jag ska åka in till norrtälje i veckan och köpa fibergi låg som jag kan ge honom!

Kommentarer
Postat av: Tina

Du vet vad jag anser om små "nissar"! De FINNS! Om du ber dem snällt att inte djävlas med dig så kanske de tar i övervägande att inte bråka med dig längre... Men det var inte roligt att träns har försvunnit. Men allt som inte är stulet kommer tillbaka! Kram på er alla!

2010-07-19 @ 21:35:52
URL: http://hubbelisas-nyttigheter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0