Lite ändrade planer.

Ja det blev lite ändrade planer som sagt. Jag åker inte på torsdag för att hämta mitt <3 utan jag åker på fredag, och då följer Linus med. Det blir mycket bra det! 1 dag hit och dit spelar ju ingen roll. Vi åker från Rimbo strax efter 6 tiden så vi är väl framme i landet ingenstans ;) vid 10 halv 11 på kvällen, det blir bra skit det! Måste säga åt Tina bara att sanera ett rum åt oss (frånn katterna) eftersom Linus är klen och allergisk! Sen tänkte vi åka senast vid 10 från urskogen så vi kommer hem till "stan" i lagom tid för ihopsläpp med hästarna i fårhagen. <3 kommer att gå med Elsa, som  är en new forest, Evzie som är en baskjir, Duli som är VÄRLDENS sötaste shettis, och sist men inte minst Tösa som är en fjording. Så <3 kommer bli tuppen i hönshuset så att säga och det tror jag han kommer trivas kanon med!

Han kommer iaf garanterat få Duli efter sig med dom har ju stått tillsammans förut för några år sedan så det går fint det!

Fick förövrigt hem transportskydden och boxskylten igår. Boxskylten är bedårande snygg alltså:) Ska ta kokrt på den och lägga upp den här i bloggen. Promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0