hoppiskutt!

Idag var vi ute på lite hoppiskutt på ängen, det var väldigt kul tyckte Teddy, jag som då har övergett hoppningen för ett par år sedan satt och blundade där i min dressyrsadel:) Men eftersom jag känner Teddy och litar på honom så visste jag ju att det inte var någon fara, värre var det med min förra stjärna Prezident, där kan vi snacka om att hoppa med livet som insats!!! Det blev en lugn och fin skogstur ikväll med Christin och Cosmo som sällskap!


Så vill jag ta upp en sak nu här i bloggen, Jag blir så jävla less på folk som kommenterar och säger dumma jävla skitsaker! Vem fan är du som tror att du har någon som helst rätt att hoppa på mig! Ni snackar om anmälningar hit och dit, tänk efter innan ni skriver då jag har rätt mycket material att anmäla er med också så lägg bara ner för fan! Det är lätt att sitta 40 mil bort och smutskasta någon. SItt inte och säg att inte jag kan rida och inte vet något om hästar för det har du ingen som helst jäkla aning om! Totalt jävla onödigt då jag inte har gjort dig ett jävla skit! Vill du ta något med mig är du välkommen att ta det face to face

Kommentarer
Postat av: Tina

Kul att pålle hade kul! Inte roligt med folk som inte kan hålla sin tyst. Det måste vara mycket jobbigt för dig, för som du skriver, de känner ju inte dig. Jag skulle aldrig sälja Teddy till någon som inte var duktig med hästar. Hon som red honom förut är mycket bra med hästar, men du kom ju med ett erbjudande som vi (tyvärr) inte kunde säga nej till. Så jag förstår inte vad de har med våra "affärer" att göra? Det var min häst och jag får ju sälja honom PRECIS när som helst och till VEM som helst.



PS. Väl utförd skänkelvikning är lösgörande om man inte gör det för länge och för mycket. Man får lov att ta några steg i taget, sedan rida rakt fram och så flytta lite till och så rida rakt fram o s v, och kanske inte mer än 3 ggr i början. Det är som att rida in hästar. Korta pass och upprepning. Tills de har muskler för en hel sträcka. Om ni inte tror mig så kan ni ju googla på det!



Nog om tråkigheter. Hoppas att du kommer att få tillbaka modet att hoppa lite mer, du kan ju ställa upp i hoppning i SM också... tänk på att hans pappa är en utav Sveriges bästa hoppfjordingar!

Kram kära vän, vi ses snart!

Tina

2010-07-26 @ 22:56:49
URL: http://hubbelisas-nyttigheter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0