Duktig häst!

Ojoj vad han kämpar min lilla Teddy! Idag kämpade han på allt han orkade på ridbanan, även om vi inte är framme än så har han gjort otroliga framsteg! Han travar på och går på väldigt fint men ibland orkar han inte och slår upp huvudet och ibland hänger han något enormt i handen men dom gångerna han hänger i handen är jag övertygad om att det är jag som sitter och håller för hårt och rider inte med magen, så det får jag ta på mig... Red mycket serpentiner och skänkelvikningar för att få honom mjuk i sidorna men skänkelvikningarna får vi nog ta och jobba lite mer på!

Jag tror jag ska låta Sanna (massör) titta lite på Teddy, ev att han sitter lite fast i höger sida. Det är klart SM hästen;) ska ha massage:)

Imorgon blir det nog en uteritt får se hur den blir, ev hoppar jag nog lite stockar ute på ängen!

Kommentarer
Postat av: Tina

massage låter toppen! det uppskattar han nog! hoppa på ängen låter superkul!kram Tina'

2010-07-25 @ 21:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0