Den utlovade bilden.



Fantastiskt vad söt hon är min lilla tjej!

 

Idag så blev det ett pass på ridbanan. Det gick faktiskt ganska bra idag. Det var i början har var seg, lång och tung men efter lite galoppfattningar så fick han med sig bakbenen och farten och gick riktigt fint på tygeln! Höger varv är ju sämre för oss båda så det gick ju mindre bra men vi kämpar på! Vårat mål är till våren komma ut på dressyrtävligar, och kanske gammelgubben och jag kan vara med på SM 2011? Med Becca och Vicce:) A vi får väl se hur det blr med det, vi kanske har passerat åldersgränsen:) Men det är kul och bra att ha drömmar och mål här i livet:)

 

Efter ridpasset så mös vi en bra stund jag och Teddan, jag strechade ut alla benen också vilket han tyckte var JÄTTEskönt! Han är så fin min lilla kille<3


Kommentarer
Postat av: Tina

VILKEN UNDERBAR BILD!!!!! Men Peter undrar var hjälm, träns och varför du inte håller i grimskaftet och knäppt grimman?! Abbans fröken Backlund! Men Tindra ser ut att ha det roligt i alla fall!



Drömmar och mål måste man ha här i världen! Ställ upp i fjordsm 2011!!!! Dressyr och så någon lätt hoppklass.



Kram kära vänner! Vi ses snart!

T

2010-07-21 @ 23:26:49
URL: http://hubbelisas-nyttigheter.se
Postat av: Becca

Åååååh klart det blir SM nästa år ;) haha jag är visserligen så långt ifrån man bara kan komma men men.. Hoppet lever iaf !

2010-07-23 @ 22:20:59
URL: http://fjordvicce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0