2 dagar kvar <3 och smsshopping med Tina:)

Ojoj det närmar sig, snart är det TORSDAG! Jag längtar!

Tina ringde igår och berättade det fasansfulla att Teddy har börjat få fångränder på hovarna!!!! Han har fått gått på för kraftigt bete där han stodförut vilket har resulterat i fång, nästan fång iaf:( och såklart den stora magen. Men nu har ja fixat så han kan gå i fånghagen på nätterna med Meya och så får han gå i bantarhagen på dagarna med dom andra tjockisarna:) Det blir fint!

Idag ska Tina och Peter åka till Börjes, Teddy behöver ett par boots och så skulle dom passa på och köpa lite nödvändigt krimskrams så som benlinndor, grimma och en tröja till mig! Hur fasiken kan det vara så kul att göra sig av med pengar? Ja jag vet då inte men en sak vet jag iaf, Det är sjukt roligt att shoppa!!!!!

Förresten när ni ändå håller på så kan ni ju gå in på Tinas hemsida, där kan ni passa på att kolla på lite kort på Teddy och hennes andra fjordingar och djur samt läsa lite mer om Teddy:) www.hubbelisas-nyttigheter.se

Ja det blir inte så mycket skrivet just nu, men snart så kommer mitt <3 och då blir det fart på bloggen men bilder och grejjer;) Håll ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0