Vart är den?

Som vanligt har jag tappat bort min kamera..... Jag har verkligen ingen aning om vart den är! As tråkigt då min telefon inte tar bra bilder:( Jaha vi får se om den dyker upp eller om jag får köpa en ny på mellandagsrean då.

Igår blev det ridbanana för hela slanten och Teddy gick kanon! Han var så supertaggad så det var nära att jag fick bada i snn ett par gånger (Red barbacka). Vi körde på i ganska hgt tempo i traven och Teddy fick kämpa lite i djupsnön men han skötte sig utmärkt! Galoppen satt som en smäck både i höger och vänster varv! Blev så sugen att vara med på en LB:1 nere på ridskolan på sndag men jag jobbar ju hela dagen så det hinns inte med tyvärr:( Det får bli till nästa tävling om jag är ledig. 

Det var snack om på Rkrr´s hemsida om att vi skulle dra iväg ett gäng på dressyrkurs. Det vore jättekul! HAr dock inte hört någonting mer om det. Måste komma ihåg att fråga om det! 

I januari börjar poledance träningen oxå! Jag är så sjukt taggad och längtar ihjäl mig!!! Det ska bli kanonkul juh!!!!!!!!!!!!!!! Tänk när man får muskler och kropp som hänger med på vad man ska göra och när man verkligen får kläm på det! As kul juh! 

Det är så himla fint väder ute nu! Tänk om man kunde få vara i stallet och ta en snögalopp över ängen! Det vore nått det! Nej istälet blire en kvällstur i mörkret, ska frsöka komma ihåg att ta med min pannlampa nu så att jag ser lite vart jag är på vägen:) Har insläpp ikväll oxå, det är så otroligt skönt med bara 6 hästar varav 3 är täckade, det tar lixom absolut inte mer än 20 min att fixa in och utsläpp. Love it!!!! 

Och så måste jag säga tack till Nattis och Marre som hade mockat och fixat mat åt Teddan så jag bara behver komma upp och rida:) TACK!

Nej om man skulle ta och gå ut med hunden en sväng och sedan städa som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0