vad hände där?

vad hände med texten i förra inlägget? Skumt:S

Kommentarer
Postat av: Tina

FÖRLÅT att jag inte har kommenterat på länge, men jag har haft lite att göra som du nog förstår med nya hästen Asta. Hon är liite egensinnig. Men jag ska väl få pli på henne med. Men hon är STOOOOR! Jag tycker det är superkul att du har hittat så trevlig medryttare! Och att Teddy är så piggelin! Såå du höll på att göra en djupdykning i snön:))Det är de gamla takterna i honom alltså! Kul att han har blivit fin i kroppen igen, det syns på bilden du har på honom bakifrån. Jag tycker du ska välja den klubb som har mest tävlingar och bäst stämmning inom klubben. Lycka till med Teddy och allt annat, vi hörs senare! Kram T

2010-12-21 @ 07:08:20
URL: http://www.cheap-healthy-cooking4u.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0