TokTeddy

WOW säger jag bara!!!!!!! Idag red jag en fjording ala fullblod! Men fy fan så han höll på! Inte kan man tro att han fyller 18 i vår! Det var helt hopplöst att försöka sig på nått som kallades ridning för Teddy drog i 180 rakt fram och sköt rumpan under sig! Jag förskte mig på lite trav arbete men jag kände att jag bara slet och drog honom i munnen så vi skrittade mestadels, dock i en jäkla fart;) Jag blir så glad när han har sånnahär dagar, han är ju bara så glad och pigg och vill busa järnet!

Nu säger folk oxå att han ser jäkligt bra ut i hullet så det är ju oxå kanonkul! Dressyrkursen på Jädra som vi ville vara med på blev en 1 dagarskurs den 28 december, ska kolla pris och så att jag inte jobbar så kan jag ju ev åka med på den, det vore kanonkul! Ska flörta med Marre och fråga om jag kan få låna transporten och kanske dra med henne som sällskap med;)

 

Nej nu ska jag hoppa i duschen! Sen ska jag ner till ICA och hämta ut mitt träns:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0