Sen måndagkväll.

Igår var det måndag... IGEN! Är det någon mer än jag som tycker att helgerna bara flyyyyger förbi? Min måndag spenderades iaf med jobb, en äcklig delad tur vilket betyder att jag började jobba kl 8 till 15 och började kl 17 till 19 igen....URK! Så det fick bli en sen stallvända igår men det visade sig bli mkt trevligt för att jag träffade minnsann på Martina, Linn, Annie och Angelica:) JAg och Angelica tog en skrittrunda med djuren då NeeNee hade haft kolik på morgonen och behvde röra på sig.

Det var en pigg fjording som var ute på vintervägarna och när vi kom tillbaka till stallet så var han så gosig och snäll som bara Teddy kan va så trots att jag hade haft en pissdag med sååååå dåliga tankar så slutade min pissiga dag på bästa tänkbara sätt, underbara vänner både fyrbenta och tvåbenta<3

Hahaha jag måste bara få berätta om min dröm jag hade inatt:) Jag och Angelica var på någon slags outlet för hästsaker där det typ var pissbilligt alltså¨då menar jag typ några kr för ett schabrack osv. Men precis när vi kom in i täckesavd så vaknar jag upp!!!!!!!! Fan jag som hann se så många snygga täcken!

Nu ska Marre rida några dagar men jag har bett henne att uppdatera bloggen om hur det går för na så håll utkik;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0