Piss piss piss

GAHH! Vilket jävla skitväder!!!! Snöstorm! Men dock bara -2 ute så det är bara att klä på sig vinterskruden och åka upp och motinera Teddan. Igår fick han nämligen vila då det var -22 grader ute och jag tycker det är lite hårt för en häst att behövas ridas när det är mer än -20 ute, om man inte har tillgång till ridhus såklart:)

Men vi hade en mysstund på gången istället, och Teddan gick runt och jävlades med alla hästar såklart, han är en sån jäkla retsticka min lilla fjordor:)

Idag skulle jag och Martina T ha tolkat men jag tror vi tar det en dag med fint väder:) Men jag ska nog ge mig ut på en skogsrunda idag iaf, jag får dra luvan långt upp ver öronen:) Jag måste skynda mig lite nu känner jag så jag hinner hem till min tattotime;) Men jag slänger upp lite bilder från igår:)


       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0