Nyskodd och hårig

Ja nu har han rediga vinterpjuk på sig Teddiluring! Nu kommer vi fram överallt! Men någon klippmaskin fick inte Margona med sig:( Kvinnan som lånar ut den till Margona var utomlands men hon skulle komma förbi med den så fort hon fick hem den:) Ev att Marre kanske visste någon som hade en... Jaja vi får se hur det blir.

Jag kom ca 13.00 till stallet idag och då började jag med att mocka åt NeeNee och Teddy så att dom kunde få komma in eftersom hovis skulle komma till Teddan kl 14.00. Sen vet inte jag hur tiden kunde gå så himla fort men vips var kl 17.00 och jag hade inte hunni ridit än! Hmmkonstigt dedär man jag tog en barbackatur runt skälbyhållet, inte någon stenseriös ridning blev det idag utan det blev ganska mkt bus vilket Teddy tog fasta på på hemvägen för fybubblan så fort det gick och när jag försökte bromsa parerade han genom att sänka hela huvudet och dra på fortare, haha ja man kunde ju inte annat än skratta åt sötkorven:)

Nu sitter jag på jobbet och ska jobba natt, det klirrar fint i pengakasssan det vill jag lova! Sen åker jag till stallet direkt från jobbet och fixar och donar innan jag åker hem och sover för imorgon får Teddy vila då jag också behöver det känner jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0