Ny träningsform?

Jag var uppe med tuppen imorse och släppte ut hästarna och mockade oc fixa klart allt, så det är gjort.

Idag är det lucia, har ännu inte sett skymten av något tåg men kl 16.00 ska jag infinnna mig på dagiset krumilur och se min älskade lilla Tindra gå sitt första luciatåg:D Stolt som tuppen är jag!

Sen direkt efter drar vi till tyresö och köper en barnpoängstol till Tindra i julklapp, det är väldigt långt till TYresö men det positiva är att det nog blir middag på Donken;) Och påtal om Donken så funderar jag på att brja något nytt, nämligen poledace, ni vet träning på strippstång:) Det är en tjej från Rimbo som har grupper och den tjejens kropp och styrka is to die for!!!!!!!! Ska höra mig för om det är någon mer än jag som vill börja... Någon här kanske?!?!?!

/Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0