Klubbyte?

Ja jag funderar faktiskt på det, efter att ha varit medlem i RKRR i hela mitt hästliv känner jag att jag nog vill byta.... Jag behöver inte dra upp varför här men ja det känns inte bra helt enkelt... Men nu är bara fragan vilken ska man byta till? Hallstavik? Det vore ju faktiskt kul att stödja Lotta nu som har ridskolan genom Hallstaviks RF och träna för Lotta är inte fy skam då hon har väldigt bra utbildning! Ja det lutar mest mot Hallstavik, men något som är säkert är iaf att det kommer ske ett klubbyte!

Igår så hade jag som sagt en dålig dag vill jag lova! Men idag är en annan dag och vi får ta nya tag! Idag ska jag och Teddy nog ge oss ut på en ridtur längs vägarna med reflexer och pannlampa:) Igår tog vi ett pass i nya tränset på banan, kände mest bara igenom honom och sen fick han busgaloppera lite i djupsnön på ridnbanan red väl effektivt ca sådär 20-30 min, men Teddy blev trött efter allt galopparbete i snön:)

Jag ska försöka komma ihåg och ta en bild på nya tränset idag oxå:) Det är jäääääätte fint:)

Kommentarer
Postat av: Marre

Funderar oxå på att byta! Tänker mig oxå Hallsta..

2010-12-20 @ 10:02:05
URL: http://famosapre.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0