Hovis och förhoppningsvis klippning

Idag hoppas jag på en total makeover av Teddan:) Margona kommer och ska sko Teddy så han får 4broddshål och snölister och så hoppas jag att hon kan ta med sig klippmaskinen så jag kan klippa min lilla Teddybjörn:) Det behövs verkligen!!!

Gårdagen fick Teddy spendera med Marre, då jag tydligen fick något slags släng av magsjuka under tisdagsnatten:( Det var verkligen inte kul så idag sitter jag med världens jävla lungvärk antagligen någon slags träningsvärk efter all gallspya igår... Det är verkligen hardwork att vara magsjuk vill jag lova! och som grädde på moset så blev NeeNee dålig igår och fick kolikkänning och jag som är NeeNee vakt då Angelica är 60 mil bort uppe i norrland, satt vid toastolen helt död och kunde inte rra mig eller göra något, som tur var så hade NAttis tid att gå med NeeNee en stund och passa honom och han blev sedan bättre igen. Nu går han i "höhagen" med Teddy då vi tror att det är hösilaget som spökar för honom.

Alltså jag måste bara få skrika och skriva av mig lite av min frusteration! Jag har precis kommit från arbetsförmedlingen (vilket jag ångrar djupt att jag gick med i) och där fick jag massa jävla pisskitsjobb anvisade till mig, med anvisade menas att jag måste söka dom och om jag får dom så får jag inte tacka nej för då förlorar jag ersättningen som jag får varje månad. Iaf så vill ju jag ha jobb som mentalskötare men då har dom jävlarna anvisat mig jobb som vårdbiträde med anledningen till att jag oxå är utbildad som det och kan få jobb som det, men jag vill inte ha jobb som vårdbiträde för att jag är hgra utbildad än en vårdbiträde och kan då få jobb som är högre betalt plus att jag vill jobba inom psykiatrin där jag är utbildad inom, well well till saken, ett av jobben jag blivit anvisad är som vårdbiträde inom kvällspatrullen hemtjänsten i SKÄRHOLMEN! Hur i helvete hade dom tänkt sig att jag ska ta mig till SKÄRHOLMEN!!!! FAttar dom hur långt det är?!?!? Och det andra jobbet är som vårdbiträde på ett korttidsboende för unga autistiska i SÖDERTÄLJE! Men för fan ere jäval puckon!!!!!!! Hur tänker dom???????????? Det är frfan helt sjukt dethär jävla systemet!!!!!! Denhär regeringern frtjänar fan att sprängas i luften! ÅHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAg blir så störd!!!!! A jag är iaf cp arg och kommer ringa dessa jobb och säga såhär: Jag är tvungen att söka dessa jobb men jag är absolut inte intresserad och har inte möjlighet att jobba hos er så ni behöver inte änns läsa igenom min ansökan.

 

FY VAD ARG JAG ÄR!

 

 Såhär glad som Angelica är, är INTE jag idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0