Hemska, hemska, hemska fi** morgon!

Ursäkta språket men vilken jävla pissmorgon jag haft! Börjar med att kl ringer 5.30, då är man inte ett dugg utvilad efter en orolig natt... Drar på sig kläder och sticker upp till stallet för att morgonfodra och släppa ut hästarna innan jag börjar jobba kl 7.

Väl framme vid stallet så kör jag fast med bilen på gårdsplan, skiter i det nu tänker jag och rusar in i stallet för att fodra. Då upptäcker jag att Teddys morgonhö påse och Lunchhö påse är spårlöst borta trots att jag fixade dom igår på dagen! Någon har alltså fodrat Teddy eller någon annan häst med mitt hö? GAAAAAH det totalt brister för mig stressad och förbannad som jag är! Slänger i nytt morgonhö i Teddans påse och slänger ut i hagen

fodra kraft, på med täcken av med stallbandage mm, när jag sätter på Ozzyj*veln täcket traskar han ut ur boxen utan någon som helst notis till mina försöka att stoppa honom, ut på stallplan vägrar bli fångad, lyckas mota in han i Kryssan och Teddys lilla hage och så in i stallet igen för att ta ut unghästarna.

Tillbaka ut i Kryssan och Teddys hage för att försöka fånga Ozzy, efter mycket jävlar och helvete och pissskit får jag tag i honom och släpper ut han med unghästarna så att slutligen Teddy och Kryssan kan få gå ut i sin hage. Sen när jag har släppt ut alla hästar kommer jag på att jag sitter fast med bilen! Det va ju bara att börja skotta och burna utav bara helvete och tillslut kom jag loss och kunde fortsätta till jobbet. På jobbet får jag reda på att det går magsjuka, GREAT! Jag upptäcker oxå att det är stopp i avloppet i köket på jobbet...... Snälla kan inte någon bara komma och skjuta mig!?!?

Aja jag sluar 14.30 iaf.. Jag trodde jag slutade 16.30 så det va ju jävla nice iaf, men nu ska de väl hända nå jävulskap så att jag måste vara kvar på jobbet...... Tur jag tycker om mitt jobb iaf!

Kommentarer
Postat av: Pucko

Men gud!!! Inte avis på din morgon =(

2010-12-18 @ 23:23:59
URL: http://livetmedpucko.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0