GOD JUL!!!!

God Jul och Gott Nytt År till er alla läsare!!!!!

Denna jul har varit fantastisk med underbara presenter, jag har det så himla bra med underbara människor som ger så fina saker till mig! All Kärlek till er! Imorgon ska jag brygga mig en kopp latte i min nya kaffemaskin;)

Nu sitter jag på jobbet och ska jobba natt. Har varit uppe i stallet 2 vändor! först på dagen då Tindra och jag var uppe och gav Teddy "pläpplen" som Tindra så fint uttrycker det:) Sen nu på kvällen var jag upp och tog in hästarna och nattade dom och gav dom lite julmys:) Så nu har dom det bra:)

Det har ju varit så himla otroligt kallt här i dagarna över -20 så det har varit lungt på ridfronten får se om jag kan ta mig till ridhuset i veckan, det tar ju faktiskt bara ca 15 min att skritta dit!

Hoppas ni alla har haft en underbar jul för det har iaf jag haft! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0