Dressyrmupparna

Jag vet att jag redan har nämt dessa fantastiska tjejor i bloggen men jag kan bara inte få nog av dom! Derför känner jag att dom måste få lite mer plats här i min blogg.

Ingrid och Linn som dressyrmupparna heter är 2 fantastiska ryttare och verkar vara helt underbara "vanliga" människor:) Deras blogg bjuder på härliga träningstips, tävlingsresultat och helt vanligt flum. Men det jag tycker bäst om är i bloggen är alla tips på utrustning/kläder. A denhär bloggen är verkligen ett måste att följa! Sist men inte minst så har dom ju helt underbart fina hästar som gör sig otroligt snygga på bild!!! 

Dessa tjejor har fått tagit ganska mycket skit genom elaka kommentarer osv, varför förstår jag inte men det handlar väl om den klassiska svenska avundsjukan?? Jag ger iaf 5 av 5 möjliga till denna blogg! 

 

www.dressyrmupparna.blogg.se alltså! (Bilden är lånad från tjejornas blogg, det är deras header, hoppas det va ok?)
 

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Åh, tack så jättemycket för de fina orden! :D

2010-12-07 @ 19:32:13
URL: http://dressyrmupparna.se
Postat av: Ingrid

Åh, tack så jättemycket för de fina orden! :D

2010-12-07 @ 19:32:18
URL: http://dressyrmupparna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0