Dan, före dan, före... äsch snart är det jul!

Snart är julen här, jag har inte hunnit klart med alla klappar ännu, det är mamma och brorsorna kvar och någon mer till Tindra såklart;) Men de får jag fixa när lönen kommer alltså dagen fre julafton, pust gäller att vässa armbågarna;)

Jag åkte på att jobba natt i natt också, det gör mig inget det är alltid trevligt med jobb och pengar:) Men före jobbet så blir det gymmet för hela slanten för mig! Det blir ju spännande och se hur ont jag har dagen efter, men vill man vara fin....  Sen imorgon blire nog granklädning och julmys:)

Ja det var en liten rapport från mig det:) Hoppas ni har det bra i julstöket! Åh ni förresten så längtar jag ihjäl mig till schabraket och lindorna kommer!

/ Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0