bumber och granater!!!

Ja idag är det nyår. Själv tycker jag inte nyår är något kul eller speciellt. Jag tycker inte om raketer och jag tycker inte om att frska hålla mig vaken för att fira in ett nytt år.

Detta nyår är jag sjuk oxå.... Så vi får se vad denna kväll blir för nått.... En myskväll med tacos och BRATZY kanske?

Denna vecka på ridfronten då? I tisdags var jag ute med Fanny och Krezip. Vi red på banvallen mot Rånäs, det var lite kämpigt för hästarna eftersom det är så mycket snö ute. Så vi varvade traven och galoppen med mycket skritt. Vi var väl ute någon timme. 

i onsdags fick Teddy agera lärare när Marre skrittade ut på honom och hade sin unghäst Famosa med sig. Det hade gått superb och alla hade skött sig:) 

Igår så åkte vi till rånäs ridhus och red ett dressyrpass. Jag red lite öppnor och skänkelvikningar och lite tempoväxlingar. Efter att jag ridit en stund så hoppade Marre upp så jag hjälpte henne med lite tips då hon känner att Teddy kanske "kör" lite med henne och jag kan ju bara säga , been there done that! Men det såg riktigt fint ut och nu har hon fått lite tips som hon kan ha med sig i ridningen dårå maybe:) Vi tog även bilder igår så jag ska bara be Marre skicka dom till mig så läger jag upp dom här i bloggen:) 

Ja så ska jag väl önska alla ett gott nytt år och god fortsättning!  Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0