Vattenplask.

Eftersom Teddy hostade igår fick han ännu en vilodag, Så i stället för arbete för Teddy så hängde han, jag och Tindra i hagen och mös:) Tindra och jag vadade i ån medans Teddy stod på i åslänten och kollade:) Han undrade nog vad som försegick när jag och Tindra kastade stenar i ån:) Sen fick Teddy agera klappkudde till Tindra ett tag. Allt som allt så var vi i hagen nästan 1h och jag hörde inte att han hostade en enda gång... Hostan kommer ju då uppernbarligen vid och efter ansträngning.

Imorgon ska Teddy och jag gå en rask promenad så får vi se om han reagerar nått på det. Jag bara hoppas att denhär skiten försvinner nu!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Tina

Kan inte fatta vad som fattas han.... och du ger honom vitlök? Ja vi får väl se, men om han är pigg så tycker jag att du ska röra på honom, och kolla tempen före och efter för säkerhets skull. Kram på er alla!

2010-08-16 @ 23:22:16
URL: http://hubbelisas-nyttigheter.se
Postat av: emelie

läs gärna min blogg varje dag och kommentera massa,



www.tavlingsryttarninorr.blogg.se

2010-08-17 @ 19:10:43
URL: http://tavlingsryttarninorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0