Som en klocka!

Ojoj idag gick han som en klocka Teddan! BW kom ner och hjälpte mig lite på banan med lite gymnastikövningar. Till en början såg vi riktigt hur Teddy tänkte: Men hur tänker ni nu?, ska jag böja nacken och slappna av i ganaschen? Jaja men hur gör jag det utan att ramla åt sidan? VAD VILL NI!!! Men sen efter ett tag fick han kläm på det och blev riktigt fin och jag hade inget alls i handen men då tappade han farten istället men det brydde vi oss inte om för det hanslar ju om att han måste få styrkan i kroppen. Jag blev iaf jätteglad när jag fick tillbaka "gamla" Teddan!

Red ut igår med Angelica och då hade jag kandaret på honom och jäklar vad han blev taggad!!!!!!!! Han gick i hög fin form stundtals och fick riktigt påskjut bakifrån och vilken jävla trav!!!!!! Han var jätteduktig! Men måste köps ett lite smalare bett så han får plats med allt i munnen. Kul ju att han börjar bli pigg och stark. Förövrigt så har jag bestämt att Teddy får gå ute i fårhagen hela september då det är tjock med bete i dom andra hagarna, och det är tillochmed lite för mycket bete i fårhagen får våra bantarhästar men men bättre det än ingen mat alls iaf:)

Nu ska jag, Emma och Tindra dra till IKEA. Lönen har ju kommit;)

Kommentarer
Postat av: Tina

Oj vad avundsjuk jag blir på dig!! Jag och Natascha tycker att det finns inget härligare än när hästarna går helt rätt och man kan "leka" med 500 kg som ingenting... bättre än sex t o m:):)



Lillplutten mattes....



Shoppa inte upp hela lönen på IKEA, för jag har hittat massor med fina saker till Teddan på nätet!

Kram

T

2010-08-26 @ 18:54:50
URL: http://hubbelisas-nyttigheter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0