Ska det regna i 10 dagar?

Det är iaf vad jag har hört... I morse regnade det så jag åkte upp till stallet lite fort och tog in Teddy så han fick torka och sen slängde jag på han mitt fina isblårutiga regntäcke med halvhals:) Han blev URTJUSIG! Dock var det liiiiite stort eftersom jag hade det på Prezident innan men det funkar, Men sen på dagen försvann regnet och solen kom fram... Men så nyss brakade det loss igen med en riktigt störtskur men så blev det sol direkt efter, så nu är min fråga, ska det regna eller inte?

Teddy fick iaf stå idag istället för i helgen för jag hade glömt att jag skulle in till Norrtälje för att vaccinera Rocco idag innan jobbet, men nu är det gjort iaf så nästa månad är det Porschens tur och månaden efter är det Teddys tur, hösten är fasiken INGEN billig månad, det är vaccinationer(i mitt fall) , avmaskning, höinköp och ströinköp.... Puh! Stålarna bara fladdrar iväg! Men så är det att ha djur!

Vet ni vad Linus sa idag? Han vill tillbringa nästa vecka i stallet för att rida lite så han hinner få in lite snitz inför stallfesten:) Ha det är ju underbart!<3

Åh det är så mycket jag vill köpa men har så lite pengar..

Jag skulle vilja ha:

Thermoridbyxor
Ny vinter ridjacka
Nya vinter stallskor
Nytt vintertäcke till Teddy

och sen är det alla vardags grejer till mig, Linus och Tindra. Vi behöver nya vinterkläder och skor vi med! Det blir till att spara nu det hör jag.... Kanske är billigt i Riga? Vi får kolla...

Imorgon jobbar jag från 8-19 så det blir stallet på kvällskvisten får se om det blir körning då eller ridning? Den som lever får se! Hehehe

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha Johan kommenerar att Linus har gått över till "the dark side..." Jag tkr att Linus ska snacka lite vett i Johan...hehe!

2010-08-25 @ 07:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0