Ryggbiff!

Det är vad jag har ätit till middag idag, med potatisgratäng och beasås! MUMS!!!!!!!

Idag blev det ett dressyrpass på ridbanan, låg lite bommar på marken som jag tänkte att vi skulle trava över ett par gånger, men Teddy var så seg och trött idag, fick ingen fart på honom alls så jag struntade i bommarna, ville inte att han skulle snubbla och trampa fel och bli halt, det är ng med halta hästar för min del nu! Men vi kämpade på ett tag på ridbanan, red mest serpentiner och volter, samt tränade några halter. Men ja eftersom han inte gick på framåt så blev det inte så mycket av det hela.. Han gick på tygeln men det var mest att han böjde på nacken eftersom han inte trampa under sig, men men, bättre än ingenting, han var inte tung i handen iaf!

Ne imorogn blir det nog en powerskrittrunda sen får han nog vila på torsdag. Det blir nog kanonbra det! Tänkte tipsa er läsare om mina länkar här på bloggen! Tex kan ni gå in på fjordhästen Isas blogg och läsa om fjordhäst-SM, där dom presterade bra och fick fina placeringar!

Igår så var jag ju tvungen att smörja in mitt träns med läderfett då jag inte ville att det skulle bli stenhårt av regnet, men för ingenting... När jag kom till stallet idag hängde tränset där hårt och äckligt så det var bara att smörja 1 gång till! Men nu jäklar är det fint:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0