Lördag och pannknack.

Ja man skulle väl kunna tro att min pannknack är konsekvensen av 50års festen igår men icke! Denna vidriga pannknack har jag dratts med sen igår em och den verkar vara här för att stanna! Ojvoj...

Idag vet jag inte riktigt vad jag och Teddy ska hitta på, men jag ska väl börja dra mig mot stallet snart så tar vi det därifrån:) Måste ta tag i målandet av stallet oxå! Så vi kan stalla in någongång.. Fast jag tänker behålla Teddy i fårhagen så länge som möjligt höll jag på och säga för att i dom andra hagarna är det liiiiiite kraftigt bete för en överviktigt fjording, men men det löser sig sa kärringen;)

Teddy trivs som fisken hemma i Rimbo det är underbart att ha honom här hemma igen<3 fantastiskt:) Nej nu ska jag åka upp till min lilla saffransbulle:) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0