Gramantest:)

Oj vilken fin graman Angelica hade! Samma färg som Teddans träns och allt! Nu måste jag ner på four legs och kolla om den fortfarande finns kvar!!!! Iaf så red jag ju med gramanen igår då, det gick faktiskt bra! Men det verklige problemet är ju att han MÅSTE gå på framåt så jag får nog skita i formen ett tag och bara rida PÅ! Det syntes att jag hade haft ca 550 kg fjording i handen efter ridpasset då mina händer var illröda! Jag tog bara hjälp av gramanen lite i början och sen efter ett tag släppte jag efter rejält men han gick som en klocka ändå! Jättekul!

Vi gjorde inget för aavacenrat idag utan kände bara lite hur det var med graman, vill inte jobba han för hårt och intensivt nu då han har stått ett tag pga hostan. Idag blir det kvällsridning! Slutar jobba kl 19 idag och Angelica är nog inte människa (bakis) förns den tiden så det funkar ju fint:)

Sen sist men absolut inte minst! Så tycker jag att ni ska gå in på denna blogg. Det är en tjej som skriver om sin lillebrors (min klasskompis på gymnasiet) hemska, hemska diagnos han har fått..... Väldigt läsvärd då man får ett helt annan syn på livet. Kämpa på JAKOB och Isabella<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0