Fullt upp hela helgen!

Jag ska väl börja med att be om ursäkt för den dåliga uppdateringen men alltså jag har haft häcken full med allt och ingenting så jag har absolut inte hunnit blogga!

Helgen har varit relativt lugn för Teddan iaf, det har mest blivit lite "bus"ridning i skogen vilket Teddy uppskattar något enormt! Han är verkligen superglad och nöjd med tillvaron! Han har börjat fått äta fibergi låg nu oxå och det mumsar han så glatt i sig så:) Han börjar också bli väldigt fin i musklerna nu med och i hela kroppen överhuvudtaget, men än är det lååååång väg kvar tills vi är redo för första dressyrstarten. 

 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Trevligt med lite fler fjordingbloggar :)

2010-08-02 @ 10:55:36
URL: http://jennycarlen.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag har väntat otåligt på en uppdatering sedan förra veckan!!!! (Skojar). Det var så enormt roligt att träffa dig och Teddy igen! Så roligt att se att han är glad och positiv. Har sett en del saker på Börjes som han kanske kan få till julklapp av sin gamla matte. Kan ju inte glömma honom helt å håller bara för att han står hos dig eller hur?!



Kramar till er båda och hälsa alla de andra!

T

2010-08-02 @ 15:30:29
URL: http://hubbelisas-nyttigheter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0