Finväder

Äntligen kom sommaren tillbaka! Fast jag kan säga att det inte alls är några varma och rara sommarnätter ute längre:( Jag har jobbat natt 2 dagar i rad och det var inte alls rart att vandra mellan husen inte...

Idag möttes jag av flugmask Teddy i hagen:) Skönt att han tyckte den var så ok att han lät den sitta kvar! Men det var några flugor som hade letat sig in under huvan:( Det är ju verkligen inte bra juh.. Får se om det är bättre att låta han gå utan... Jag tog in han i stallet iaf och sprayade på första hjälpen på alla insektsbett och smorde in han lite med hästsalva och avslutade med flugspray;) Sen drog vi ut en 1h och konditionstränade, lite intervallträning. Gick väl helt ok han var pigg iaf trots värmen. Skrittade av honom en lång stund. Teddy blev ganska svettig av vår konditionsträning så han fick duscha, det tyckte han var otroligt skönt!!! 

Tina hörde av sig idag och det kommer komma ett paket till Teddy på posten:) Det ska bli spännande att få öppna. 


 SNYGGING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0