Färglukt.

Det stinker färg i hela lägenheten! Jag får ont i huvudet! Men inte ska jag klaga, jag har nämligen tjatat på LInus i ca 1 år nu om att vi ska måla om köksbordet och nu är det gjort:) Det kommer bli supersnyggt när allt är klart! Det ska på ett väggord också på bordet. Ni ska få en bild sen när det är klart!

Igår va jag så himla lycklig efter ridpasset. Teddy gick verkligen jättefint! Jag hade ingenting i händerna igår!!! Och han travade på bra också. Det var helt underbart att få sitta där igen och bara ha en häst som travar runt på tygeln i bra tempo. Jag red lite skolor, skänkelvikningar, och igångsättningar. Jag gick även igenom böjövningarna BW tipsade mig om, han har verkligen fattat vad det hanslar om nu. SÅ kul! Efteråt så blev det streching, mat och gos:) Sen satte jag på han ett täcke och släppte ut han i bäcksvarta kvällen. Det är verkligen höst nu. 

Idag så avgörs tävlingen om tretornstövlarna på lovisas blogg. vore ju fantastiskt om jag vann dom! Håll tummarna nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0