Färger.

Nu börjas det, nu kommer dom fram, höstens alla färger börjar sakta men säkert smyga sig över träden här i Rimbo. Vackert.

Åh äntligen är Teddy hostfri!!!! (Peppar, Peppar). Och äntligen har Nenne fått på sig nya dojjor så jag och Angelica tog oss ut på en kvällstur, vackert när himlen färgar sig rosa. Teddy var pigg som aldrig förr, men starkseg i munnen fast han kändes nog lite bättre ändå. Jag tror tömkörningen är väldigt bra faktiskt. Ska prova att rida han på graman på lördag, funkar det fint så varvar jag nog med gramanen ibland mellan ridturerna.

Men just nu känns det bara så skönt att han inte hostade nått alls i dag, inte i någon gångart alls! Istallet är det fullt ös med förberedning för installning. Det ska beställas hö och halmpellets och det ska målas lite på vissa ställen i stallet. Belysningen i och runt stallet är iaf underbar nu! Så i vinter kommer vi SE hagen och hästarna i den och framförallt var grinden är, det är inte dumt det inte! Ne men det känns bra inför denhär installningen och den kommande höst/vintern. Men vad känns inte bra när jag har Teddy vid min sida? 

Ojoj vilket positivt inlägg detta blev:) Kul! Kram 

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack och lov att han inte vill skrämma oss längre! Tycker Nee-Nee om "The King"? Ja det är väl så att bo i norr att hösten anländer tidigare... ler. Massor med kramar till er alla!

T

2010-08-20 @ 15:44:56
URL: http://www.hubbelisas-nyttigheter.se
Postat av: Angelica

Tina du måste mena om "The king" gillar Teddy...? Och ja de gillar varandra!! Hehe =)

2010-08-21 @ 18:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0